DOA UNTUK 'SOLEH' - MOGA ADA SINAR UNTUKNYA :'(










Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.... 

Syukur Alhamdullilah.. Segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat....
 Time lunch di opis saya luangkan jengok2 blog saya yg dah lama x diupdate... almaklum byknya urusan duniawi yg xpernah habis setiap hari.... sgt malu dgn diri sendiri krn tidak pandai membahagikan masa... :(
dan hasilnya melalui Blog Adik Ayu hati saya tersentuh dgn kisah Adik Soleh ini, hanya doa dapat dari saya kirimkan dari jauh & inshaAllah sedikit sumbangan ikhlas dgn izinNya... Saya mohon pd semua yg membaca blog saya sudi menghulurkan sumbangan dan doa untuk Adik Soleh ini... InshaAllah moga kita semua sentiasa dirahmat Allah swt... & apa jua amalan yg baik diberi ganjaran yg baik2 juga olehNya... jika tidak di Dunia mudah2an di Akhirat kelak... 

* Bantuan kewangan boleh diberikan terus ke akaun Maybank 1620 8555 8897 , 
Norazima binti Mohamud Razali. 

Comments

Popular posts from this blog

DOA MEMULAKAN PEKERJAAN

BERUBAH & TETAP ISTIQOMAH

CELIK EMAS... :)