YA ALLAH RAWAT HATIKU



"Ya ALLAH, jauhkan aku dr penyakit hati yg merasakan diri sendiri lebih baik dr org lain atau mudah melihat kesalahan org lain tp seringkali lupa muhasabah diri sendiri ... Ya ALLAH, jauhkan hatiku dari berdendam dan senang hati melihat orang lain menerima balasan dr kesilapan lalu yg dilakukan pdku.... Sesungguhnya ENGKAU tahu, aku sudah redha akan mereka... Ya ALLAH aku AMPUNKAN mereka yg berbicara tidak baik ttg ku dimasa lalu mahupun akan dtg, yg mana aku ketahui mahupun secara sembunyi... aku mohon Ya ALLAH bisikkan juga pd mereka, agar mereka yg pernah aku sakiti dgn bicaraku yg melulu tanpa usul ttg mereka, memberi MAAF padaku...."

"Ya ALLAH Jauhkan hatiku dr rasa sakit hati dan resah bila ujianMu dtg secara tiba2... Ya ALLAH... Hanya ENGKAU yg memahami hatiku setiap kali ianya berbicara... Ku mohon ya ALLAH agar hatiku disucikan dr segala penyakit hati...." Aminnn..

"ALLAH, tolong pelihara HATIKU"... Hanya KAU yg Maha Mengetahui Isi Hati Setiap HambaMu...

"SUKARNYA MENJAGA HATI"


Comments

Popular posts from this blog

DOA MEMULAKAN PEKERJAAN

BERUBAH & TETAP ISTIQOMAH

CELIK EMAS... :)